torstai 26. toukokuuta 2011




Sain Rakkauden talossa-blogista Paulalta tunnustuksen! Kiitos kiitos, olen mykistynyt! Pokaalin mukana tuli velvoite kertoa 8 paljastusta itsestään ja jakaa pokaali 8:lle eteenpäin.

1 Pidän pienistä lapsista ja vanhoista naisista.
2 En tunne ketään muuta, joka pitää kitkemisestä. Siis minä pidän.
3 Ammattitautina on, että yhdyssanavirheet ärsyttävät - myös kaupan mainoskylteissä.
4 Sanoin tänään pahasti töissä, mikä on todella harvinaista. Eikä edes kaduta - vielä.
5 Työpaikka tarjoaa joka torstai torstaipullaa. Torstaina on valokuvatorstai.Torstai on minusta paras päivä.
6 En osaa jonottaa, tulen kärsimättömäksi. Siksikään en voisi asua kaupungissa. Enkä siksi, että pitäisi katsoa, missä kamppeissa lompsii kauppoihin.
7 Nautin kaikesta tavallisesta, arjesta ja puuhastelusta ja maalla asumisesta.
8 Muuten olen sitä mieltä, että lupsakkaaksikin kehutut savolaiset ovat huonoja kuuntelijoita - monologien pitäjät ärsyttävät.

Ja pokaalin lähetän eteenpäin sitten, kun olen ehtinyt vähän miettiä...





2 kommenttia:

  1. Haa, joku muukin on huomannut, että kuunteleminen ei todellakaan kuulu savolaisten hyveisiin! Minua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun lauseeni keskeytetään!!! Itse olen opetellut, että annan toisen kertoa juttunsa loppuun saakka. Vaikka aina en malttaisikaan... :-)

    VastaaPoista