keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Kangaspuilla kudottuja tekstiilejä. I am so proud of these

Näihin kauan sitten valmistuneisiin olen tyytyväinen. Kangaspuilla kudottu peitto suojaa entisöimätöntä nojatulia, kuultokudoksen suunnittelin ja tein itse (kukka on olevinaan tikankontti), ja poppanassa on tulloiset lempivärini (jotka eivät käsityöneuvonta-aseman ohjaajan mukaan sovi yhteen, mutta minä osaan pitää pääni, minä olen Pohjanmaalta).








Olen bloggaajana itseoppinut yrityksen ja erehdyksen kautta. Nyt joudunkin kysymään kahta asiaa: Osaako kukaan neuvoa, miten tämän blogin kellon saisi säädettyä oikeaksi. Nyt näyttää siltä, että postailen (olen oppinut uuden sanan!) näitä enimmäkseen kahden aikaan yöllä tai työpäivän aikana (kumpikaan ei pidä paikkansa ja jälkimmäisen kyseessä ollen sanottakoon: valitettavasti). Toinen juttu, jota en ole vielä keksinyt, on, miten sivuille saa lumisadetta. Hidastaako se sivuston aukeamista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti